Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Macskaszem gyöngyök

2009. július 07. - Gian

A múltkor vettem karkötő közteseket kagylóból, de nem tudtam, mit kezdjek vele. Aztán megláttam ezeket a gyönyörűen csillógő türkizkék macskaszem gyöngyöket és meg is lett a megoldás.

Mivel még soha nem csináltam köztesekkel többsoros karkötőt, próbálkoztam. Sajnos elsőre nem jött össze. Először túl kevés gyönygöt tettem a köztesek közé. Erre viszonylag hamar rájöttem. Második próbálkozás. Gumis damilra fűztem és mindenhová görcsött tettem, mert féltem, hogy szétcsúszik. A görcsöktől borzasztóan ronda lett. Persze ezt akkor fedeztem fel, mikor már elkészült. Újra szétszedtem. Pihent egy kicsit.

Aztán múlt héten a Balatonon húgommal elővettük. Szerencsére neki volt egy ilyen közteses karkötője, amit jól megvizsgáltunk. A technika lényege, hogy végig egy szál fut a 4 soron. Az egyik köztesen keresztül fordul ide-oda. Csináltam egy ábrát, remélem, érthetően mutatja.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A húgom készítette el végül, mert én már meguntam a szórákozást vele (és közben egy karkötőt is kellett csinálnom neki). Ilyen lett:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A szombati kertipartin viszont túl magányos lett volna az újdonsült karkötőm, így csináltam mellé egy fülbevalót :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr371230924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása