Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Kulcstartó

2010. május 22. - Gian

Szinte hihetetlen, hogy az ember hogy meg tudja szokni a rossz dolgokat, úgy hogy egy idő után már észre sem veszi. Ez különösen jellemző az olyan gyűjtögető típusokra, mint én vagyok. Évente egyszer erőszakkal kell rávennem magam, hogy megszabaduljak régi ruháktól, sminkektől, újságoktól. És ez nem csak a tárgyakra, hanem az életem minden területére igaz. Valahogy minden rosszat sokáig őrizgetek, gondolván, hátha jó lesz még valamire, pedig csak a káoszt növeli.

A minap döbbentem rá, hogy a lakáskulcsaimon a kulcstartóknak csak a maradványai vannak meg. Valószínűleg már jó ideje ilyen állapotban lehet, de észre sem vettem. Elhatároztam, hogy megújul a kulcscsomóm. Mivel gyöngyben otthon vagyok, úgy döntöttem, én magam dobok össze valami csajos kombinációt. Vettem a gyöngyboltam kulcstartóalapot és érdekes gyöngyöket, medálokat, hozzácsaptam az otthoni maradék gyöngyöket, és ez lett belőle :) Hát nem gyönyörű dolog a megújulás?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr292012314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása