Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Lagzira készültek

2010. július 27. - Gian

Gyöngysulival ugyan nem jelentkezem már a nyáron, de azért ha fűzök valamit, azt megmutatom gyorsan.

A múlt hétvégi lagzira készült ez a két fülbevaló. Az állványt Gittitől kaptam szülinapomra. (Ezúton is köszönöm neki :))

A rózsaszín fülbevalót egy bézs virágmintás ruhához (a virágok közepe rózsaszín) vettem fel, egy lila memória, egy sima lila és egy fehér teklagyöngy karkötő volt a csuklómon.

A zöldet azért készítettem, mert húgomtól kaptam egy zöld nyakláncot, amit imádok és mindenképp fel akartam venni a lagziba. Egyébként egy mentazöld gyöngyös csőtop volt rajtam sárga szoknyával. Mielőtt csodálkoznátok a két ruhán, elmondom, hogy felénk a vendégsereg nőtagjai is minimum kétszer át kell, hogy öltözzenek a lagziban, amit én őszintén szólva igen jó szokásnak tartok :)

És akkor így néznének ki a fülbevalók. Kagylóból vannak, méretre és formára elég szolidak lettek, ami nem baj, mert így legalább érvényesülhetett a ruha.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr982179777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rexner10 2013.04.18. 15:21:59

Sziasztok, nagyon szép gyöngyöket raktatok fel. Mi is hasonlókat csinálunk, bár leginkább kis állatokat és kulcstartókat szeretek csinálni:

www.gyongymuhely.hu

B.

Gian 2014.02.26. 22:23:02

@rexner10:
Szia!
Bocsánat, hogy csak most válaszolok, de egy ideje csak nagyon ritkán jutok el ide a bloghoz.
De örülök, hogy tetszettek az ékszerek, a tieitek is nagyon szépek. És ami a legfontosabb biztos ti is nagy lelkesedéssel készítitek. Ahogy a bejegyzéseimből is látszik, mostanában nem sok időm van kreatívkodni, de előbb-utóbb úgyis visszatérek hozzá :)
Anett
süti beállítások módosítása