Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Újra itt

2011. május 31. - Gian

Elnézést kérek mindenkitől, aki esetleg várta volna a bejegyzéseim az elmúlt hónapokban. (Szerintem egy jelentkező sincs, de a biztonság kedvéért muszáj volt ez a bocsánatkérést megejtenem, meg hát miért is ne csinálhatnék úgy, mint egy népszerű blogger?! :D)

Szóval egy kis "szabadságon" voltam gyöngyfűzésügyileg. Rendezgettem a lelkemben a dolgaimat, de most úgy döntöttem, hogy ezt befejezem, és értelmesebb dolgokkal foglalkozom :) Na meg itt a nyár, és ilyenkor a lenge öltözet mellett rengeteg kiegészítő fér el az emberen. Szóval muszáj volt fűznöm valami újdonságot magamnak :)

Ezt az ötletet az egyik gyöngyboltban kitett darabról lestem el, remélem, hogy nektek is tetszik. Ma már volt is rajtam, igaz, senki nem dicsérte meg, de biztos vagyok benne, hogy irigyelték ;) Ja, és amellett hogy csillog még csilingel, csörög-zörög is, ahogy szeretem :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr892943628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása