Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Adventi a la IKEA

2014. november 23. - Gian

p1100301_1416773238.JPG_1200x852

Mindig bajban vagyok azzal, hogy hol szerezzek be kreatívkodós alapanyagokat, viszont itt Madridban a helyzet ebből a szempontból is egyszerűbb, mint Marbellán. Egy barátnőm mutatta meg nekem a Tiger nevezetű üzletet, ahova azóta is rendszeresen bejárok nézelődni, ötletelni. Sok érdekességet, és néhány kreatívkodásra is használható alapanyagot is lehet náluk találni. (Ha érdekelne az üzlet, itt megkukkanthatjátok online: http://www.tigerstores.co.uk/) Azért nem egy otthoni kreatív hobby bolt, de szerintem ez igen nagy szó, hogy ilyen is van itt. Mondjuk azt a részét is értem, hogy nincs az a rettenetes hideg, meg sötét, mint otthon télen, vagy a skandináv országokban, ahol nagyon népszerűek a kézműveskedős hobbik, de azért nekem így is van igényem arra, hogy legalább karácsony környékén bütyköljek valamit.

Az első ügyeskedésem a karácsonyra készülve ez az adventi koszorú lett. A tavaly nagyon nehezen beszerzett koszorúalapot használtam fel, és mivel a fent említett Tiger-ben elég drágák voltak a gyertyák, eldöntöttem, hogy elzarándokolok az IKEA-ba és egyúttal szét is nézek, hátha akad koroszúra való kütyü ott is. És az egész történetnek az lett a vége, hogy csak Ikeás dolgok vannak a koszorún :) A rókás füzér első látásra a kell-nekem kategóriába esett, és mivel már korábban eldöntöttem, hogy az idei dekor skandináv stílusú lesz természetes anyagokkal és piros-fehér színekkel, ezért kerestem hozzá valami pirosat és ezek a szívecskék jöttek be legjobban (amik egyébként hivatalosan asztali dekorációként szolgálnak szanaszét szórva az ünnepi asztalon). És még megdobtam az egészet a tavalyi hópelyhekkel, hogy kicsit téliesbb legyen.

Hogy tetszik? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr236926793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása