Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Újra!

2009. június 19. - Gian

Sziasztok!

Na akkor én is rendesen bemutatkozom, ahogy kell.

Anett vagyok, ahogy Gitti leírta, barátnők vagyunk és együtt műveljük ezt az "őrületet". Ha egyszer belekezdesz, nem bírsz leállni :) Én is így voltam vele.

Először (talán 5-7 éve kezdődött) a pepecselős, kásagyöngyös ékszereket csinálgattam. Abból is lehet szépeket alkotni, de egy-egy ékszer elkészítése sokszor hetekbe telik. (Mondjuk annál nagyobb az öröm, amikor kész van :) ) Azt abbahagytam egy időre, a főiskola utolsó évében és a munkakezdés alatt a gyöngyeim pihentek. Mígnem egyszer az egyik barátnőnk, Ági meg nem jelent egy tök szupi fülbevalóval. Kérdeztük, hogy hol vette. Erre ő nagy büszkén: "Én csináltam!" Ámultunk, bámultunk. Aztán ennek hatására nekiláttam új lendülettel a fűzésnek. Ezúttal az egyszerűbb szerelőpálcás, sodronyos ékszereket választottam. Újra beleszerettem :) Esténként egyszerűen nem bírtam letenni a fogókat. És ez az állapot még most is tart.  Függő vagyok! :)

De azért vannak hosszabb-rövidebb időszakok, amikor kevésbé súlyosak az "elvonási tüneteim". De ez az időszak most pont nem az. :) Szóval, ha valaki szeretne valamilyen ékszert, most szóljon, mert óriási lendületben vagyok :)

Még valami!

Mivel nagyon szeretem ezt csinálni és szeretnék fejlődni, nagyon szívesen fogadom a pozitív és negatív kritikákat egyaránt.

Szóval Drága Olvasóink! Bátran kommentezzetek!

Puszi mindenkinek!

(by Anett)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Új szerzemény: Kagylós fülbevaló (Teljesen rákattantam a kagylókra, majd meglátjátok :))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr331195319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása