Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Harmónia-mánia :)

2009. június 25. - Gian

Tegnap megint készítettem egy szettet, ezúttal megrendelésre.

Az a jó a szettekben, hogy teljesen passzonak egymáshoz, és én nagyon szeretem, ha illenek egymáshoz a dolgok, amiket viselek.

Tegnap is például az új autónkhoz öltöztem. Persze lila az autó és nekem van egy csomó lila ékszerem, ruhám, muszáj volt kihasználnom ezt az egybeesést. :) De azért nehogy azt higgyétek, hogy a ruhatáramhoz vettem autót :) Véletlenül alakult így. De megmondom őszintén, nem bánom. A párom már kevésbé lelkes az autó színét illetően :) De azért nem olyan veszélyesen csajos. A konkrét megnevezése a színnek püspöklila, ami sötétlilát jelent. Szerintem. Szóval még egy pasinak is elmegy. De azért pasiknak nem javaslom az autó színéhez öltözést! :D

Visszatérve a gyöngyözésre. Szóval ezt a szettet készítettem tegnap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Az új mániám a fagyöngy, itt natúr színű, aprókat használtam ezzel az érdekes zöldes repedezett hatású gyönggyel. Szerintem jó lett, bár én nem igazán szeretem a zöldet és a rövid láncokat se, de a lényeg, hogy a megrendelőnek tetszett :)

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr231207285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása