Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Óra

2009. július 27. - Gian

Múlt héten nem bírtam megállni, hogy bemenjek a gyöngyboltba, pedig megfogadtam, hogy addig nem veszek új dolgokat, amíg a régieknek legalább a fele el nem fogy. De nem bírtam ki. Elmentem venni egy-két szereléket. Láncokat, szerelőpálcákat, ilyesmiket. Aztán végre vettem óralapot is, amivel már nagyon régóta szemeztem, de most vettem a bátorságot és vettem egyet. Ez az óra készült belőle. Holnap azt hiszem már fel is veszem, mert elég jól sikerült. És még maradt egy-két óra-ötletem. Lehet, hogy veszek még óralapot, vagy ezt az egyet fogom variálni, ha megunom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr541270111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása