Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Drótozás

2009. augusztus 29. - Gian

A nagy drótvásárlás után örömmel vetettem bele magam a drótozásba. Már régi vágyam volt egy olyan fülbevaló elkészítése, amin van egy hosszú gyöngy és egy csiga a végén. A csigák elég jól mentek, bár nem jött össze teljesen a tömör közép. A néhéz csak az benne, hogy vigyázni kell a drót bevonatára, mert könnyen lejön, ezért a csiga köré filcet tettem és úgy fogtam meg a fogóval és tekertem fel. Majd nézelődni fogok, hátha találok olyan fogót, ami nem karcolja fel ezt a bevonatot a dróton, de addig megfelel ez a "szigeteléses" technika.

Próbáltam ugyanabból a drótból fülbevalót hajlítani, de az még nem megy :), így kész fülialapot tettem rá. A gyöngy viszont valahogy nem tetszik rajta, valószínűleg ki fogom cserélni.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr861344211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása