Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Piros karikás lánc

2009. december 06. - Gian

Az egyik kedvencem. Nagyon vagány, nagyon piros és jó hosszú!

Úgy döntöttem, hogy végre kipucolom a gyöngykészletet (főleg a nagyokat, mert sok helyet foglalnak és túl drágák ahhoz, hogy parlagon a gyöngydobozban heverjenek). Csináltam is néhány hosszú láncot. Szerelőpálcásakat és madzagosakat is. Ezek mennek eladásra (remélem másnak is megtetszik), mert nekem már az összes ékszeresem tele van.Már azt sem tudom, hogy milyen ékszereim vannak. Reggel felöltözöm és az összes dobozt (mert van négy is! :), hála Gittinek, akitől két óriásit kaptam szülinapomra), szóvál átnézem, hogy mi is menne a ruhámhoz. Persze mint vérbeli nőcis nőnek, nekem is mindig az kellene, ami nincs, úgyhogy megesik, hogy nem találok semmit a ruhámhoz a kb. 30-40 darabos ékszerkollekciómból. De ha 100 vagy 200 darabos lenne, ez szerintem akkor se lenne másként :) Na ezért mennek eladásra :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr161563254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása