Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Húsvét hétvége gyümölcsei

2010. április 11. - Gian

Ma a múlt hétvége gyümölcseit mutatom meg nektek.

Az elmúlt gyöngyvásárlási alkalmakkor, mindig szereztem valami új kincset, de nem volt időm (és kedvem se sok) fűzni belőle semmit. Most ezeket a szép gyöngyöket használtam fel.

Az első képen az örök kedvenc, a lila az alap. Van egy gyöngy outlet az üllői úti kreatív hobby mellett, ott vettem a lila kagylókat. Van belőlük egy rakat. Azt hiszem 290 Ft egy kis doboznyi gyöngy, amit én teleraktam kagylóval. Sajnos nem nagy a választék, de egy doboznyit össze lehet kaparni. Na ezt a kagylót tettem a lila golyó mellé és nagy szerelőkarikákkal fűztem fel. A vége természetesen lánc, mert így egyszerűbb. De azért jól mutat. Elnézést a háttérért, nagyon siettem a fotóval, mert kedden reggel vittem Gittinek eladásra és előtte SOS meg kellett örökíteni :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A másik húsvéti alkotás egy kék színű hosszú lánc. A négyzet alakú gyönygökből indultam ki, amik már ősz óta várakoznak a "kincsesládámban". Gondoltam kellene a közepébe tenni valamit, ami megint kagyló lett (van belőle most bőven :)). Aztán a kék kőszerű gyöngy már adta magát. Kétféle kék színnel fűztem fel. Igazi tengerparti hangulatot idéz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr671910648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása