Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Kincsesláda

2010. augusztus 20. - Gian

Figyelem! Most beavatlak benneteket a gyöngyfűzés kulisszatitkaiba, azaz ahogy én csinálom.

Azt szokták mondani, hogy rend a lelke mindennek. Szerintem a gyöngyfűzésnek is. Minden szerszámot, szereléket, gyöngyöt rendezetten kell tartani, hogy amikor szükséged van rá, rögtön tudd, hol keresd.

Van nekem két gyöngydobozom és három kisebb szerelékes dobozom, amiben mindent szépen szeparáltan tárolok. (a lehetőségekhez képest :)). A dobozokat a BricoStoreban vettem, a nagyok 1000, a kisebbek azt hiszem 500 Ft-ba kerültek. Nagyon megérik a pénzüket. A gyöngyöket színek (vagyis inkább színárnyalatok szerint) válogattam szét. Így amikor adott egy bizonyos színű gyöngy, tudom, hogy hol keressek hozzá illő gyöngyöket. A szerelékek is szín szerint vannak csoportosítva, így egy-egy darabnál, csak az egyik ládikából dolgozom.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Az eszközök egy nagy fémdobozban pihennek, amikor nem használom őket. Ebben van a szemetes zacsim, a drótjaim és a kásagyöngyöknek való tálkák, amit mostanában nem használok, mert nem dolgozom egyszerre több színű kásával. Van még benne egy filces szövet, a gyöngyök gurulását megakadályozandó, amit Gittitől kaptam a régi szöszölősöm helyett. Ezúton is köszi Gittikém! :)

Amikor nekiállok fűzni, előkészítem a fogókat, a filcet. Kigondolom, és kiveszem a gyöngyösdobozból az alapanyagokat, ha kell kinyitom a szerelékes dobozt és indulhat a munka! Hát így csinálom én :)

Tudom, hogy hiába biztatlak benneteket, de azért megpróbálom megint.

Ha te is szereted a gyöngyfűzést, és te máshogy csinálod, vagy van egy jó tipped a témával kapcsolatban, oszd meg velünk. Nagyon fogunk neki örülni :)

(by Anett)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr691564108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása