Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Kék fagyöngyös szett

2009. augusztus 12. - Gian

Valahogy nem jutott eszembe semmi jó, amit kezdhetnék ezekkel a szép kék fagyöngyökkel. Próbáltam összepárosítani más gyöngyökkel, de valahogy nem illett össze semmivel. De nekem akkor is tetszik! Így nekiálltam sodronyra fűzni belőle egy karkötőt. Két szálra fűztem, így össze-vissza hatású lett. Aztán gondoltam csinálok hozzá egy láncot is. A kék sodronyom sajnos elfogyott, így a láncon sima sodrony van. De ha rendeltetésszerűen :) viselem, akkor elég messze lesznek egymástól, hogy a különbség bárkinek is feltűnjön :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr671304492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása