Gian gyöngyékszer

Gian gyöngyékszer

Adventi koszorú

2009. december 04. - Gian

Az ünnepek közeledtével egyre kreatívabb hangulatba kerülök. Idén úgy döntöttem, hogy magam csinálom az adventi koszorút. A szalma alapot már megvettem három hete, a gyertya alá való tartót már tavaly megvettem (csak akkor nem lett belőle koszorú, mert az utolsó pillanatban nem kaptam hozzá semmit). Két hete bevásárlás alkalmával vettem arany csiptetős pillangókat és akkor úgy döntöttem idén arany lesz a kompozíció színe. Szép arany szalagot is találtam és a csillagocskás girland is megtetszett. Az alapanyagok már egész korán megvoltak. Péntekre már csak az összerakáshoz szükséges ragasztópisztoly megvásárlása maradt, és szombaton a fenyőágak lemetszése. Szombat délutánra már meg is volt a koszorú. Öröm volt elkészíteni és a végeredménnyel is elégedett vagyok :)

Íme az idei adventi koszorúm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
(by Anett)

A bejegyzés trackback címe:

https://gian.blog.hu/api/trackback/id/tr951563017

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Website traffic 2018.11.19. 20:42:15

Köszönjük Új-Zéland! - Slovensko, do toho!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása